Pasul 1
hb
1. Solicită o oferta2. Rezervă3. Confirmă
hw
Tipoa Închirieri Automobile

Choose language    
Croatian Český Dansk Dutch English Eesti suomi Français Deutsch Ελληνικά Magyar Italiano 日本語 Nihongo Latviešu Lietuvių norsk Polski Português Română Русский Español Svenska Swiss Türkçe


Pentru REZIDENŢI SUA
închirieri în Locaţii SUA
Apasă aici
faq

Întrebări frecvente

Ce este inclus în preţ?
Ce este inclus în închiriere?
95% din preţurile Tipoa Închirieri Automobile includ toate costurile.

Trebuie observat însă că, în anumite ţări, există o serie de costuri separate de cotaţia pe care o primeşti.

Apasă "detalii rată" la Pasul 2 al procesului de rezervare pentru a vedea ce include rata ta.

Dacă ai facut deja o rezervare, atunci detaliile despre ceea ce include vor fi conţinute de voucherul de confirmare.

Ce taxe sunt incluse în închiriere?
Preţurile cotate pe pagina web au, de obicei, şi taxele incluse.

Cu toate acestea, există câteva opţiuni extra listate în voucher sau în condiţiile de închiriere care pot sa nu conţină taxe (TVA).

În acest caz, vor fi semnalate ca atare.

Pentru a vedea ce taxe sunt incluse, te rugăm să verifici condiţiile de închiriere online sau pe voucherul de închiriere dacă deja ai efectuat rezervarea.

Voucherul tău
Ce este un voucher şi de ce am nevoie de unul?
Voucherul tău de închiriere este un document, care îţi va fi trimis prin email şi va trebui să îl printezi şi sa îl prezinţi la biroul de închirieri la momentul preluării maşinii.

Este obligatoriu să prezinţi voucherul printat.

În cazul neprezentării voucherului printat, furnizorul are dreptul de a-ţi percepe un preţ mai mare sau de a-ţi refuza închirierea.

De asemenea, neprezentarea voucherului printat la închiriere face imposibilă acceptarea unui ramburs.

Îmi puteţi retrimite voucherul?
Da. Apasă aici
pentru a vizualiza și printa versiunea online. Nu uita să ai voucherul printat alături de permisul de conducere și cartea de credit atunci când te prezinți la biroul de închirieri.

Ce se întampla dacă nu am voucherul cu mine?
Neprezentarea tuturor documentelor necesare la momentul preluarii maşinii ii poate da furnizorului dreptul de a refuza închirierea maşinii.

Efectuarea de modificări asupra Rezervării tale
Pot modifica o rezervare confirmată?
Da.
Trebuie să ne pui la dispoziţie numărul de rezervare şi adresa de email pe care ai folosit-o la efectuarea rezervării.
Va trebui să ne furnizezi şi detaliile modificărilor pe care vrei să le faci.
Apasă aici pentru a-ţi modifica rezervarea.

Cum pot adăuga şoferi suplimentari la rezervarea mea?
Şoferi suplimentari pot fi adăugaţi în timpul procesului de rezervare online sau la prezentarea la biroul de închirieri.

Toti şoferii adăugaţi suplimentar trebuie să fie fizic prezenţi la ghişeu la momentul închirierii, având la ei permisele de conducere pentru semnarea contractului de închiriere.

Cum modific timpul de preluare şi de returnare pentru o rezervare ?
Apasă aici pentru a modifica data şi timpul pentru preluare şi returnare.

Anularea rezervării
Cum anulez o rezervare?
Apasă aici pentru a anula online rezervarea.

Dacă anulez închirierea maşinii, pierd avansul plătit?
Depinde de modul în care închirierea ta a fost procesată online. Politica noastră de anulare este următoare:

Închirieri plătite parțial (când avansul de închiriere a fost plătit online, iar restul sumei va fi achitată la prezentarea la biroul de închiriere):

Dacă rezervarea este anulată în termen de 7 zile de la data de rezervare a Închirierii mașinii și la cel puțin 48 de ore înainte de momentul preluării, suma va fi rambursată total.
Dacă rezervarea este anulată dupムtermenul de 7 zile de la data de rezervare a Închirierii mașinii și cel de cel puțin 48 de ore înainte de momentul preluării, suma va fi rambursată total, cu excepția unei taxe de anulare de 25 Euro și a taxei de emitere a cardului (acolo unde este cazul).
Dacă rezervarea este anulată în mai puțin de 48 ore dupムmomentul preluării, atunci nicio sumă nu va mai fi rambursată.

Închirieri Post-plătite (când întreaga valoare a Închirierii este achitată la momentul prezentării la biroul de închirieri):
Nu există taxă de anulare. Este responsabilitatea clientului de a anula personal orice alt produs auxiliar pe care l-a achiziționat alături de rezervarea mașinii, de exemplu Asigurare pentru diferite daune aduse autovehicului,
asigurare oferită de terți precum insurance4carhire.

În cazul în care este anulată sau modificată o rezervare plătită cu un card de credit sau de debit, Tipoa Închirieri Automobile nu este răspunzătoare pentru eventualele costuri suplimentare datorate diferențelor de curs valutar între momentul rezervării inițiale și momentul anulării sau efectuării de schimbări (după caz).

Închirieri Preplătite (când întreaga valoarea a Închirierii a fost pre-plătită): Dacă rezervarea este anulată în termen de 7 zile de la data de rezervare a Închirierii mașinii și cu cel puțin 48 de ore înainte de preluare, întreaga sumă va fi rambursată.

Dacă rezervarea este anulată în afara celor 7 zile de la data de rezervare a Închirierii mașinii și în afara celor 48 de ore înainte de preluare, atunci va fi rambursată toată suma cu excepția unei taxe de anulare de 25 Euro și a taxei de emitere a cardului (acolo unde este cazul).

Dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 48 de ore înainte de preluarea mașinii, vom reține echivalentul a 3 zile de închiriere și taxa de emitere a cardului (acolo unde este cazul).

Închirieri unidirecţionale
Care sunt restricţiile teritoriale sau transfrontaliere?
Restricțiile teritoriale sau transfrontaliere se referă la faptul că pentru anumite țări poți avea opțiunea de a călători între granițe.
Această opțiune va fi precizată în secțiunea de termeni și condiții și vine, de obicei, și însoțită de o taxă proprie.
Trebuie să obții aprobare și din partea agentului de închirieri auto de a călători dintr-o țara în altă. Și aici este posibil să se aplice un cost suplimentar.

Pentru a verifica posibilele restricții apasă pe "detalii rată" la Pasul 2 al procesului de rezervare online.

Combustibil
Care este politica privind combustibilul?
Politica privind combustibilul reprezintă un set specific de termeni și condiții stabiliți de agentului de închirieri auto în legătură cu costul asociat combustibilului mașinii.

Agenții de închirieri auto au diferite politici de combustibil.

Te rugăm să verifici termenii și condițiile tale pentru politica specifică de combustibil sau să apeși "detalii rată" la Pasul 2 al procesului de rezervare online.

Politica de combustibil Plin la preluare / Gol la returnare practicată de firmele spaniole de închirieri auto
Dorim să oferim o paletă largă de politici de combustibil, dar majoritatea furnizorilor Spanioli practică o politică plin la preluare/ gol la returnare privind combustibilul.

Pentru o închiriere de 3 zile sau mai mult, politicile PLIN/ GOL practicate de majoritatea furnizorilor spanioli, nu ar trebui să te afecteze prea mult în cazul în care consideri că vei consuma rezervorul inițial plin...

În caz contrar, este indicat să alegi un model mai mare de mașină, spre exemplu VW Golf sau un model superior, deoarece aceste mașini vin însoțite de o poliția PLIN/ PLIN și sunt furnizate de companii precum AVIS sau HERTZ.

Este o strategie de a combina cel mai mic preț de închiriere a unei mașini cu cea mai convenabilă politică de combustibil.

Apăsa linkul "detalii rată" din dreptul pozei fiecărei mașini pentru a vedea care este politica de combustibil pentru acea mașină. Politica de combustibil a fost explicată de către D-na PONT Apasă aici

Restricţii de vârstă
Care sunt restricţiile de vârstă?
Restricțiile de vârstă sunt stabilite de către agenții de închirieri auto.

Aceasta înseamnă că, din motive de asigurare, agentul de închirieri auto poate stabili o vârstă minimă și una maximă pentru șoferii cărora le închiriază mașini.

Toate detaliile despre restricțiile de vârstă vor fi incluse în termenii și condițiile fiecărei închirieri.

Unele companii percep și o taxă pentru șoferii tineri sau seniori aplicată după grupuri de vârstă clar stabilite.

Apăsa linkul numit "detalii rată" de la PASUL 2 pentru a vedea care sunt acestea.

Informaţii suplimentare
Am rezervat un scaun de rapel - unde pot găsi confirmarea?
Odată ce mașina a fost confirmată, verifică rezervarea voucher-ului.

Voucher-ul are o secțiune în care sunt detaliate serviciile auxiliare pe care le-ai rezervat, inclusiv scaunul de rapel sau șoferi adiționali.

Aceste servicii auxiliare nu sunt incluse în cotația de preț; vor fi plătite la sosire.

Atenție, aceste servicii auxiliare nu sunt garantate, sunt valabile doar la cerere.

Am rezervat un şofer în plus - unde pot vedea confirmarea pentru aceasta?
Odată ce mașina a fost confirmată, verifică rezervarea voucher-ului.

Voucher-ul are o secțiune în care sunt detaliate serviciile auxiliare pe care le-ai rezervat, inclusiv scaunul de rapel sau șoferi adiționali.

Aceste servicii auxiliare nu sunt incluse în cotația de preț; vor fi plătite la sosire.

Poți adăuga un șofer în plus la momentul prezentării la birou dacă nu ai făcut acest lucru în timpul procesului de rezervare.

Carnet de conducere
Ce este un permis internaţional de conducere şi de ce am nevoie de unul?
Dacă permisul de conducere este în limba Chineză, Rusă sau orice altă limbă cu font scriptural, atunci va trebui să obții un permis internațional de conducere.

Permisul Internațional de Conducere (Internațional Driving Licence - IDL) este recunoscut la nivel mondial ca un document legal
ce îl identifică pe deținătorul acestuia ca șofer licențiat atunci când permisul său de conducere este emis într-o limbă diferită de cea din țara în care şofează.

Împreună cu acesta trebuie să prezinți și Permisul Național de Conducere; în caz contrar IDL nu va fi acceptat.

Am nevoie de ambele părţi ale permisului meu de conducere Britanic pentru a închiria o maşină?
Da.

Dacă deţii noul Permis de conducere tip card cu poză trebuie sa prezinţi şi contrapartea sa în varianta pe hârtie.

Neprezentarea amândurora va conduce la neînchirierea maşinii.

Dacă permisul de conducere este în limba Chineză, Rusă sau orice altă limbă cu font scriptural, atunci va trebui sa obţii un permis internaţional de conducere înainte de a părăsi ţara de rezidenţă.

Asigurare
Pot achiziţiona asigurări adiţionale pentru a o reduce excesul asupra maşinii?
Da.

Pentru majoritatea țărilor, poți achiziționa asigurări adiționale pentru a reduce numărul de opțiuni la PASUL 3 din procesul de rezervare online .

Poți face asta și la momentul prezentării la biroul de închirieri.

Dacă alegi să nu achiziționezi asigurări adiționale este necesară o pre-autorizare.

Această pre-autorizare este preluată de pe cartea ta de credit.

Pentru mai multe detalii, verifică secțiunea de termeni și condiții.

Diverse
Care este cea mai bună metodă de a contacta Tipoa Închirieri Automobile?
Te rugăm sa trimiţi un email la info@Tipoa.com pentru un răspuns imediat.

SAU apasă pe banner-ul de FREE CHAT de mai jos; SAU sună la unul dintre numerele de pe pagina de contact pentru a primi asistenţă.

NU PROCESAM comenzi prin telefon.

Nu ajung la destinaţie via avion
Dacă ridici maşina rezervată dintr-o locaţie din aeroport, dar nu ajungi cu avionul, atunci bifează la PASUL 3 casuţa "nu ajung via avion"

Pot face o rezervare pentru azi?
Da, în majoritatea cazurilor poți face o rezervare online și poți ridica mașina în termen de o oră de la efectuarea rezervării.

Anumite aeroporturi și gări mari oferă acest serviciu.

În majoritatea cazurilor rezervările sunt imediat confirmate prin email.

Te rugăm să ții cont de faptul că locația are un termen de până la 2 ore pentru a confirma o rezervare viitoare.

Dacă la PASUL 2 nu sunt afișate fotografii ale mașinii, atunci momentul sosirii va trebui decalat înapoi cu o oră.

Posibilităţi de plată
Avem disponibile patru modalităţi de plată
Plătit parțial - Se plătește un avans la momentul rezervării, iar restul sumei va fi achitată la prezentarea la biroul de închiriere.

Pre-plătit - Se plătește costul integral de închiriere la momentul rezervării și se achita doar combustibilul (benzină/motorină) și serviciile auxiliare la prezentarea la agentul de închirieri.

Post-plătit - Nu se plătește nimic la momentul efectuării rezervării. Tipoa va efectua rezervarea solicitată de tine fără a primi și plata, iar închirierea mașinii va fi achitată integral la momentul prezentării la biroul de închirieri.

- Se achită un avans de 25 Euro la momentul rezervării, iar restul sumei la 3 zile după momentul preluării mașinii.

Acceptăm cărţi de credit
Pentru plățile online acceptăm Mastercard, Visa, Visa Debit, Visa Electron.

La momentul preluării mașinii, majoritatea furnizorilor acceptă și American Express pentru achitarea restului de bani.

Titularul cardului trebuie să fie prezent la momentul efectuării plății.



Închirieri internaţionale de maşini car hire destinations by countryAeroporturi cunoscute popular airports for car rentalGări cunoscute popular railway stations with car hireBacuri cunoscute popular ferry ports with rental carsTransport Hotel hotel and free rental car delivery services
Drepturi de autor @ 2017 Tipoa Car Hire. Toate drepturile rezervate. | Politica de Confidenţialitate | Harte site-ului
tw